Agenda

Sovmorgon och lång frukost på altanen.
 
Gubben klipper gräs här och där
 
Jag har administrerat mig själv och lite till med dator på altanen också förstås (fast nu blir det för varmt trots skuggan från markisen!)
 
Ska handla ett par nödvändigheter på ICA Sillerud, jag har beställt en del varor som ska hämtas.
 
Städning blir det på olika ställen i eftermiddag / kväll.
 
Kokning av ingefärashots
 
I kväll är vi bjudna på äting med goda vänner och några nya bekantskaper.
 
(Känner mig som en riktig "Må- bra - terroristt" när jag skriver såna här inlägg, men jag har ju inget att klaga på i mitt  eget liv liksom. Tacksam för allt gott är jag, för vänner, jobb  och familj ;. )  Och nu är ju till och med vädret fint! Det brukar inte bli så många så här fina dagar på ett år, så det gäller att ta vara på det.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback