Lat o ledig dag!

Nja kanske inte riktigt! Jag slåss fortfarande med det stökiga hörnet i datorrummet. Idag blir tredje dagen! Jag undrar varför vi (båda två!) envisas med att spara och drälla papper av olika slag i högar, nostalgi blandat med nyttigt. Det måste ju ändå till slut sorteras och sättas in pärmar eller slängas. Jag höll på  några timmar igår och i förrgår. Det är så tråkigt så jag orkar inte mer åt gången. Idag blir det i alla fall avslut, det är bara lite kvar som borde vara gjort, men jag prioriterade utevistelse igår i det fina vädret.
 
Idag är -13  grader och lite fint snöfall.
 
Sist i kväll blir det en text här om mediahanteringen av det som hände i Köln. Den väcker tankar.
 

Kommentarer
Postat av: Brittans

Aha då vet jag precis hur det är. Vi trodde vi var klara med det sk arbetsrummet. Det finns dock hela tiden mer och mer pärmar att gå igenom :)

Svar: Så är det! Man måste till slut, alternativet är ju annars att bygga nya rum för alla högarna av drällda papper! ;- ) Men såååååå tråkigt!
Inga Magnusson

2016-01-07 @ 10:30:42
Postat av: Tyra Tok

Man kan göra som min karl... lägga allt i lådor och få ett litet helvete när jag slår näven i bordet. :)

Svar: Ha ha...mina sympatier!
Inga Magnusson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback