Kopplar av idag efter städprojekt.

Tre dagars insats  med intensiv övertalning av mig själv har nu lyckats! Skräphörnan i datorrummet är besegrad. Högvis med tjocka kataloger o reklam är slängda, nyttigt och aktuellt är insatt i pärmar, nostalgi med urklipp och fotografi är nedlagda i rätt kartong i källaren.
 
Nu ska det aldrig mer få bli så här eftersatt med städningen! Hädanefter ska vi alltid genast lägga allt på rätt plats! Vi ska inte bara vara lata för stunden och lägga på hög!
 
Trot den som vill! ;- )
 

Kommentarer
Postat av: znogge

Grattis till ett gott jobb. Visst är det skönt att göra rent hus!

Svar: Katharsis!
Inga Magnusson

Postat av: Kerstin Dahl-Blomquist

Hade jag hatt en hatt så hade jag tagit av mig den! Respekt,säger jag bara. Tänk...om jag skulle följa ditt exempel?!

Svar: Tack för vänliga ord om min prestation! Jag kan inte föreställa mig att du har drällt några såna här drivor av osorterat runt dig. Du är en mer ordningssam! Behövs nog inte hos dig.
Inga Magnusson

2016-01-09 @ 15:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback