Dagvill har jag blivit!

Det är väl lördag? Skulle sätta en slant på det i alla fall. En vanlig lördag utan särskild helgbeteckning. Bra dag för en god bok. Men sen i mitten på nästa vecka ska det bli trettonhelg och hela den veckan är jag ledig också. Känns som om skolans jullov är ovanligt långt i år. Fast då får vi tillbaka det vid annat tillfälle, vi måste göra ett visst antal skoldagar per år. Snön singlar ner, eller också är det nåt slags småhagel. Det är minusgrader och lite skare. Det går att jaga med stövare, tassarna håller för den lilla skare som är.  Roland är ute med Jazz. Men det går inte med Seffrin säger han. Hantaxar har känsliga kroppsdelar för nära mark. :-)

Kommentarer
Postat av: Znogge

Jag ställde mig också samma fråga och kom efter moget övervägande fram till att det är just lördag i dag. Men nog blir man en smula dagvill...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback