- Käraste lille Hej....

... måtte du aldrig få användning för  den här västen! 
 
Den här energiska och jaktglada och speciella  dunkerstövaren har helt vunnit våra hjärtan under sina två första levnadsår. Jag vet inte vad vi skulle ta oss till om det hände honom något.
 
Västen som vi fick igår är skräddarsydd utifrån hans mått, beställd och betald för flera månader sedan från något som jag tror heter "Wolf Proof" Funkar med något slags el men jag begriper inte hur. Den är fjäderlätt, och smidig, fast den täcker mycket av kroppen. Hej tränade lite med att ha den på sig i går kväll och kunde till och med ligga ner och ha den på sig. Hoppas att han inte störs av den under jakt.
 
Uppdaterat tisdag kväll: Promenad idag med västen på för att vänja in. Hej verkar rätt obesvärad.

Kommentarer
Postat av: znogge

Hoppas verkligen den inte kommer till användning men jag förstår att ni har valt att köpa en till honom.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback