Lite bättre blev det i alla fall ;- ))

 
Slängt, sorterat och samlat ihop har jag gjort med grejerna i 3;e lådan i dag. För så har den nog alltid hetat i mina hushåll, den låda med allt i. Första lådan är ju bestickens, sen kommer knivarna och så tredje lådan där det mesta ska rymmas. Det får duga ett tag nu.
 
(Fast visst hade jag kunnat gallra hårdare; vad ska jag med den där stora skruven och muttern till???)
 
 
För nytillkomna läsare så kan jag berätt att så här såg lådan ut i morse innan jag tog itu med den.
 Nu väntar belöningen: Grillning med goda vänner som är duktiga på mat och framför allt på vin. Sysslar med det yrkesmässigt. ;- ))

Kommentarer
Postat av: Veiken

Nu kan du komma hit och fortsätta i min skräplåda! Förresten jag har nog två! Hahaha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback