"Evighetens rand" av Ken Follett

Japp!!! Äntligen får jag sätta tänderna i den här romanen! Den är på 1033 välskrivna spännande sidor så jag har att göra ett tag. Lånat av läsglad kollega P på jobbet, tack för det! Hur jag kan påstå att det är välskrivet och spännande??? Jo, detta är inte den första boken jag läser av Ken Follett. Och förhoppningsvis inte sista heller. Tror att jag läst alla som hittills givits ut och det har blivit en hel del numera.  Han är en fantastisk författare av historiska romaner och nu tar han sig an tiden 1960 - 1989. Jan Guillou kan slänga sig i väggen, här har han sin överman när det gäller berättandets konst, och man slipper den politiska propaganda  som Jan G låter ta  plats i sina böcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback