Summering av älglovveckan!

Ja ha... blev den som jag tänkte? Ja och nej förstås, som vanligt. Det blev mysig matlagning och trevligt umgänge, precis som jag tänkte. Himla roliga och intressanta samtal har vi haft om djur, natur, jakt och annat! Alltid trevligt när vi sitter tillsammans några människor från olika länder, med olika erfarenheter och olika bakgrund.
 
Vädret har varit helt outstanding, med frost på nätterna och strålande sol på dagarna, långluncher i solgasset på altanen. Jag har hunnit administrera mitt liv lite, samlat ihop lite info runt det faktum att jag fyller 65 i år. Viktigt och väl använd tid hos min rådgivare på banken.
 
Varje älgköttlott blev lite mindre än jag tänkte mig, man sköt bara 10 av 15 djur.  Jag har inte hunnit med att ta så många långpromenader med Seffrin som jag tänkte mig, men några har det blivit. Jag har hunnit putsa alla fönster utom de i källaren. Men de är så små, de får jag ta sen, det är ingen brådska.
 
Sköna sovmorgnar har det blivit, precis som jag tänkte mig! ;- )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback