Mer från Waldemarsudde okt 2015

Min förtjusning över såna här kitschiga lampor är total! ;- )
 
Klassiskt motivval; ön
Ytterligare ett klassiskt motivval; molnet
Den stora bilden i mitten återkom jag till några gånger. Det är en ung vacker kvinna som står vid dödsrikets port och en sista gång vänder hon sig om för att ta farväl av något / någon. De gyllene handledarna är speciella.
 
 
 Värmlandskonstnär, den här bilden av Fjaestad har jag aldrig sett förut.
 
 
 
Sen är det bara så vackert på Waldemarsudde! Och när jag var där så gnistrade träden i solskenet!
Och utsikten från utställningslokalerna går inte av för hackor heller.
Inlägg från besöket på Svenskt Tenn senare idag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Vilka vyer och vilken lampa! Så intressant och vackert!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback