Urbandets vårsoaré på Tjolitta ...

... har jag tänkt att vi ska gå på i kväll. Det är inte förhandlat med Roland än men vi brukar bevista detta årligen återkommande evenemang om jag minns rätt. (Eller är det Julsoarén jag tänker på?) Det står förköp men jag har läst att man kan droppa in också. Våra lördagar är alltid svåra att planera så vi kan bara hoppas att det funkar utan förköp och att vi inte måste göra annat i kväll. Man vet aldrig.
 
För övrigt under dagen idag så ska vi försöka att mentalt överleva ännu en dag med hällande regn o kyla. Just nu kl 07.00 så är det 6 grader, plus i alla fall. Det var bara +3 igår kväll så det har ju stigit lite. Från den här nivån som vi har haft nu en längre tid så kan det bara bli bättre.
 
I morgon under dagen ska vi fira god väns födelsedag och Mors Dag! Det blir ett intressant projekt som vi ser fram emot. ;- )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback