Kultur-tur del 1; Esters café

Igår söndag blev det kultur-tur. Roland ville ta en premiärtur med HD:n i det vackra vårvädret och jag hängde gärna med i bilen. ;-) Jag vill inte åka motorcykel. Turen startade med 11-kaffe på Esters café vid E18 i Nysäter. Där finns smarrigt kaffebröd, loppis, interiörbutik och plantor till salu. Man sitter trevligt i ett café som är inrett väldigt speciellt. Vi åker gärna dit, inte så långt från Sillerud.
 
Sen fortsatte turen till Värmskog för att mumsa på de berömda räkmackorna och därefter Borgviks konsthall Sliperiet (fantastisk utställning!). Men det kommer bilder från de besöken senare under dagen. Jag har inte hunnit göra i ordning dem än.  Här är bara ögongodis från Esters café!
 

Kommentarer
Postat av: znogge

Åh, så gott allting såg ut! Jag hade nog inte kunnat välja...

Svar: Nej att välja är det största dilemmat på ett sånt här ställe! Vi tog citronmarängen
Inga Magnusson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback