Dagvill ....

...... är man säger folk här när man vimsar bort dagarna. Och nu har jag varit dagvill i flera dagar. Ville länge ha Valborgsmässafton som fredag och första maj som lördag. Så den här dagen mitt emellan dök upp som en glad överraskning, en extra dag ledigt mitt emellan alla andra dagar. Vi ska utnyttja den till att hämta in allt som tappats bort i skurtrasor och fönsterputs. Lite administration av livet liksom, skicka, samla ihop och fixa. Jag tog mig samman och tvättade håret också. Normalt sett inget stort projekt men nu har jag haft onda självsprickor i fingertopparna ett tag. Det går inte att vara i vatten utan gummihandskar och det gör så himla ont att tvätta håret med gummihandskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback