Halo 5 på E3 i Los Angeles!

 Son Mattias jobbar i Seattle på Microsoft med ett dataspel som heter Halo 5. Han har varit  i Microsofts, 343 Studios monter på den stora dataspelsmässan i LA sedan i söndags för att presentera det. Spelet  ska vara färdigt framåt hösten.
http://www.gamereactor.se/nyheter/250584/Dr%F6svis+av+superl%E4ckra+E3-bilder+fr%E5n+Halo+5/
Så här skriver han:
"Jag fick bland annat visa besökare själva spelet och även visa
dom en ny uppfinning från Microsoft som heter Hololens. Det är en slags 3D
glasögon som projicerar in hologram i rummet man befinner sig i.

Jag
hjälpte bland annat Los Angeles borgmästare, diverse musiker och flera Hollywood
skådisar som fick en provvisning."
 
Agenda här på Liane idag är ungefär så här:
 
- Roland går med hundarna på promenad
- Jag gör Jansson och tinar upp köttbullar
- Midsommarstång kläds
- 13.00 åker vi till midsommarfirande på hembygdsgården
- Efter det så blir det midsommarmatsknyte vid grillen och då är G o D i Harnäs med också.
-. Sen blir det nog bara lek med barnen resten av dagen
- Till slut får vi ladda lite för barnbarn Bills födelsedagsfirande imorgon

Kommentarer
Postat av: Marie

Önskar dig, Roland och resten av din familj en riktigt trevlig midsommar! Kram Marie

Svar: Tack snälla Marie! Hoppas ni också fått en fin helg, jag har inte hunnit kolla fb eller bloggar.
Inga Magnusson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback