Det har slutat blåsa!!!!!

Man nyper sig i armen i häpenhet! Det har blåst ordentligt hela dagarna och större delen av nätterna  i flera veckor. Varje dag!  Men igår slutade eländet. Och idag på morgonen tisdag verkar det vara lika lugnt med massor av sol.  Tack o lov för det!
Jag har ledig dag och ska inte jäkta upp har jag tänkt mig, kolla lite på det nya solskenet som forsar in genom norrfönstret. Det är nytt med så mycket solljus i huset. Det är fint, men ovant. Det blir lite matlagning i storformat för nedfrysning, men också tid att njuta av det vackra vädret.

Kommentarer
Postat av: Znogge

Hoppas det mojnar även här. Jag är verkligen trött på det evinnerliga blåsandet!

Svar: Kunde inte tro att det gick att bli så innerligt trött på blåsväder som jag är nu. Ni får det nog också bättre ska du se, det har börjat här i väster.
Inga Magnusson

Postat av: Veiken

Du har så rätt, man blir både förvånad och glad när vinden mojnar! Den har väl gjort sitt för många månader nu! Ha det gott i det ärliga vädret! :)

2015-06-09 @ 20:10:15
URL: http://www.veiken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback