Elda i sin öppna spis har son Mattias fått lov till

Mattias  o fru Risako köpte ju ett hus i Seattle, Bellevue för ett par år sedan. Det ligger fint i slutet på  en återvändsgata mot  en park som heter Bridle Trails. Därför så mycket stora träd runt huset. Och så låter jag som om jag kände till allting där och det gör jag förstås inte.  ;- ) Vi har inte varit där men har kollat mycket på bilder och kartor. Vilken öppna spis han får elda i vet jag inte.  Uppdaterat: Det är två i huset och nu kan man elda i båda efter koll från sotare. Bilderna  är mäklarbilder från tidpunkten vid köp. Så möbler och inredning stämmer inte alls med nutid.
Så här ser hela huset ut.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här är köket men det är helt omgjort idag.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maries

Ett oerhört vackert hus. Jag har sett bilderna förut och tänkte precis samma sak då!

Svar: Måste vara roligt att kunna elda i spisarna också i det här fina huset. Det gör de ofta nu enligt Mattias.
Inga Magnusson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback