Umeåbilder

Cool tjej, lilla barnbarnet Lovis. Det var sommarvarmt hela vår vistelse i Umeå, det gick att sitta ute. Vi fick en jättegod måltid på altanen till familjens hus.
Silketrikåmössorna är populära i Umeå.
Familjens katt Morris på en favvoplats. Det finns en katt till men lite blygare; Vilda. jag tror hon är svart. Båda är orientaler.
Den här kattrasen är social till skillnad från andra katter och vill leva tillsammans i flock.
Det här med gröna fingrar har hoppat över en generation, dvs från min mamma till min dotter. ;-) Jag är den överhoppade.
 
I morgon mer Umeåbilder

Kommentarer
Postat av: Znogge

Vilka härliga bilder på såväl två som fyrbenta!

Postat av: Marie

Fina bilder och framför allt söt liten tjej. :-) Hahaha...du är för rolig... Om just gröna fingrar kan hoppa över en generation så är även jag överhoppad, det lovar alltså gått för Mini, Medi och Maxi... :-)

Svar: Min mamma hade fantastiska blommor både ute och inne. Jag strävar ibland men det står mest lite motvilligt och pirar.
Inga Magnusson

2014-09-15 @ 20:15:05
URL: http://www.mariee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback