Som en ond dröm,...

... overklig,  har de senaste dagarna varit. De drabbade i den oändligt tragiska trafikolyckan utanför Karlstad i fredags är våra vänner.  Sorgen över dem som inte finns med oss längre, tankarna på dem som fortfarande kämpar för sina liv på sjukhus och medkänslan med de närstående har  ockuperat oss helt  under den gångna helgen. Många tårar har det varit och endast korta stunder som vi tänkt på något annat.  Vi kommer att fortsätta  bearbeta detta på olika sätt i vår vardag under den närmaste tiden och under lång tid framöver, men det hör till privatlivet. Det hör inte till den offentliga dagboken; bloggen.  Jag vill med det här inlägget bara förklara bloggpausen och varför jag inte kommer att skriva  om detta  framöver. Jag kommer att blogga om annat som finns runt oss från och med i morgon kväll, måndag,  men alltså  inte om den här tragedin.  Och jag kommer inte att publicera kommentarer till det här blogginlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback