Bästa skorna!

 
Har ett par vid ytterdörren, perfekta att stoppa fötterna i när det är dags att hämta posten eller gå ut med sopor eller nåt sånt. Rusta 60 SEK tror jag från förra året. Lagom pris.
 
Idag tisdag är ledig dag. Det går att dra täcket över huvudet och bara somna om igen - om jag vill. Skön känsla är just valfriheten, även om jag rätt ofta går opp som vanligt vid 7-tiden.
 
Kanske läser lite mer på Skolverkets rapport 405, 2014, "Särskilda undervisningsgrupper". Läste det mesta av den på skolan igår och retade upp mig på den så den fick hänga med hem. Får se om jag har tid och lust att ägna mig åt den en ledig dag, mest för att kunna skriva av mig frustrationen över det här destruktiva "Fel-finnar-verkets" utsagor.
Uppdaterat onsdag   Jo, det blev ett inlägg om skolverksrapporten. Det publiceras idag onsdag 14 maj här på bloggen med kategori skola.

Kommentarer
Postat av: Znogge

Här står något liknande. Inte så vackra men praktiska eftersom både Husse och jag kan ha dem. Lagom för en tur till brevlådan eller soptunnan!

Svar: Nåja, vackra är de väl knappast. ;-) Men fodret gör att de sitter fast på fötterna.
Inga Magnusson

Postat av: Erica

Praktiskt! :)

2014-05-13 @ 09:45:20
URL: http://faithhopelove.blogg.se
Postat av: Ailas

Härliga dojjor. Bra pris dessutom.

Den där Skolverksrapporten känner jag - dessbättre - inte till, men gissar att jag därmed sparar en hel del galla.

2014-05-13 @ 17:15:23
URL: http://ailasblogg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback