Massor av bloggläsare ...

... blev det plötsligt på mitt inlägg om intervjun i Café med Mons Kallentoft, den som Jan Gradvall gjorde.
http://inga.blogg.se/2014/july/mons-kallentoft-i-cafe-av-jan-gradvall.html#comment
(texten syns under länken om man scrollar opp)
Jag kan ju se den statistiken men inte vilka det är som varit inne och läst. Orsaken visade sig  vara att Jan Gradvall twittrat om mitt  blogginlägg, länkat och dessutom uppmärksammat Mons Kallentoft på det. Lite överraskande, man tror gärna att blogginläggen bara hamnar hos de vanliga läsarna. Roligt ändå, jag var ju mycket positiv i mina omdömen om Kallentoft, Gradvall och tidningen Café.  Får väl kosta på mig beröm till fotografen för fina bilder och till  son Markus också som redigerat just den här texten, även om hans insats var minimal enligt egen utsago.  Gradvalls texter är tydligen ofta läsarvänliga redan från början. Alla de som köpt det här numret av Café för att läsa intervjun bör också läsa Jonas Crambys suveränt träffsäkra och roliga krönika om behovet av sommarstuga i samma nummer. Jag ska skriva om den senare, när jag får tillbaka tidningen av Markus o Carin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback