Liane Byggservice bygger!

Äntligen hemma igen, efter en dag på vift. Det var första dagen utan att kånka omkring på lille Severin och visst var det abstinens! Jag undrade hela tiden om Roland kom ihåg att passa honom ordentligt. Severin var med Roland på bygget som Liane Byggservice håller på med just nu, Evert och Peter svingar sina hammare här, ( eller kanske skruvdragare). (Snygg utsikt!) Jag var hos min tandläkare i Karlstad; Carin Martin. Suverän tdl som står ut med mitt pjåsk utan att klaga! Hon var glad, sista dagen före fem veckors semester! Sen var det frissa-dags; "så kort det går utan att det ser konstigt ut"! Det var fältropet förra gången och fick bli så nu också. Frissaplats är Åmål, Mimmis och Catrines hårstudio,  så det blev lite Värmland runt idag med shopping mellan varven. Bl.a. så hittade jag rätt sidenväxt till hallen på Liane! Stor sak, jag har letat länge. Men jag missade spegeln hos ÖB - slutsåld! den skulle ha varit i Blomrummet på övervåningen på Liane. När jag väl kom hem så rymde gubben till nåt jaktmöte. Så nu snossar vi ensamma, jag och lille Severin. Inte helt fel!

Kommentarer
Postat av: Marie

Det låter som om du har haft en bra dag! Jag tycker verkligen om att du "döper" alla rummen på Liane. Jag tror att jag ska ta efter det och döpa våra rum här hemma, jag tycker det låter så trevligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback