Gillar mina Icebugs!

 

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Ja nu är halkigt ute. Jag har inte köpt Icebugs men har rejäla broddar och håller dessutom en bättre balans med stavarna. Fast jag längtar efter barmark på grusvägar och stigar.

Svar: Jag är fjompigt förtjust i mina Icebugs, har ett par kängor och ett par skor nu. Senast på XXL så köpte jag dessutom överdrag att sätta på dem om jag behöver gå in på vanligt golv med dem. Funkar bra.
Inga Magnusson

Postat av: Veiken

Jag har också ICEBUGS köpta på rea på samma företag som du har anlitat! Dom sitter så skönt på fötterna dessutom! :)

Svar: Bästa skoinköpet på länge! Rekommenderas!
Inga Magnusson

2014-02-10 @ 05:51:15
URL: http://www.veiken.se/
Postat av: Lena

Så tomt det är på vägen framför dig. Och ingen lagom draghjälp får du längre. Jag tänker på alla liknande bilder du visat.

Svar: Ja, det är en sorg varje gång och inte alls lika roligt längre utan lille Oskar!
Inga Magnusson

2014-02-10 @ 15:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback