Snyggt gardinarrangemang på Dalslands gästgiveri

Jag har ju nästan inga gardiner alls i vårt hus, men jag kan tycka att andra lyckas med sina gardinarrangemang. När vi var på Dalslands Gästgiveri i Ånimskog så hade man gjort så här. Det framgår nog inte riktigt på bilden men det var riktigt snyggt i det här stora ljusa rummet med vita gardiner i struktur.  Det blev nog bra just för att rummet i övrigt var så avskalat. Undrar om man byter till röda tofsar till jul?
 
Senare i kväll ska jag skriva mer om dyslexi och läsinlärning, det blir nog långt och mest för de intresserade. ;-)

Kommentarer
Postat av: Suss

Det kan jag bara hålla med om, men just nu orkar jag inte göra mer än sätta upp dem jag har. Skolan tar all kraft och tack och lov att jag ser slutet!!!!! Om än inte riktigt än, men nästan!

Svar: Ska du jobba hela läsåret eller hoppar du redan i april 15?
Inga Magnusson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback