FBK spelade dåligt!

Roland orkade inte se eländet - tog disken istället!

Kommentarer
Postat av: Synskadad fyrabarnsmamma

Hihi vilken tur att dem spelade dåligt
då slapp du med andra ord disken ;)
Ha en fortsatt fin fin fredag kramar till dig

Svar: ha ha.... tackar, detsamma till dig!
Inga Magnusson

Postat av: Veiken

Har du mutat FBK så att disken kan bli klar?? Hahaha! :)

Svar: ha ha.... jag hade nog hellre tagit disken själv o haft en man som inte var folkilsken! För det bli han när FBK gör bort sig.
Inga Magnusson

2014-04-04 @ 20:10:19
URL: http://www.veiken.se/
Postat av: AnnaKK

Heja Växjö!!! ;-)

(Jag är smålänning från början - fast egentligen är det Troja-Ljungby som är (eller åtminstone var) "mitt" lag. Men av de som spelar i elitserien så håller jag (åtminstone för tillfället) på Växjö).

Svar: Ja, just nu ser det ju ut att bli fruktbart att heja på Växjö, tyvärr för oss i Värmland
Inga Magnusson

2014-04-05 @ 08:25:36
URL: http://annakk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback