Mattias hos Nils!

Mattias jag besökt min 95 årige farbror Nils, innan sonen drar till Seattle. Tar nog några månader innan de ses igen.
Mattias o Roland besökte Rolands farbror Nils idag. Nils är 95 år nu.  Det blir sista besöket hos honom innan Mattias flyttar till Seattle så det dröjer innan de ses igen.
 
Igår var de på eftermiddagsfika hos Rolands mamma Maj. De hade med sig nybakad kaka, med rökt renstek på. Det var uppskattat.
 
Idag blev också en tur till kusin Ann-Charlotte på Häst o hundshoppen och hos kusin Jonas på Bildelar.
 
Sen avslutade Roland med en tur till Pärekul och Gunvor som fyller jämna år.

Kommentarer
Postat av: Veiken

En riktig firardag med andra ord! Det är en liten bit till Seattle. Jag antar att ni använder er av Skype. En sk vän i nöden! :)

Svar: Japp, Skype är bra!
Inga Magnusson

Postat av: Znogge

Trevligt för dem att träffas före resa!

Trevlig kväll

2013-09-27 @ 18:30:28
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Herta

Har lärt mig att använda Skype, bara sådär. Förresten hittade sonen ett telefonkort i USA som nästan är gratis. Han ringde nu ikväll och vi pratades vid en god stund. Världen är stor och avlägsen men ändå nära.

2013-09-27 @ 21:00:28
URL: http://www.hertabloggen.blogg.se
Postat av: soffie

va mysigt att träffas å vilken härlig bild, det betyder så mycket för de gamla att träffa ungdomarna, kramen

2013-09-27 @ 21:01:15
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback