Oskar lite piggare idag.

Jag har varit vaken en del av natten och funderat på om vi skulle ha någon liten  tax kvar idag, Oskar var så hängig igår. Han är inte jättepigg nu heller, men åt lite i morse. Sen tog vi en kilometerlång promenad och han sprang hela tiden före mig i kopplet, scannade av luftrummet efter goda rådjursdofter precis som vanligt. Men här hemma ser han håglös och nedstämd ut, kutar lite med ryggen. Jag testade med urinstickor igen nu eftersom det var minst fyra timmar sedan han kissade. Fortfarande  ingen markering för glukos och bakterier, men maxutslag för  protein. Njurproblem eller nåt mer allmänt? Fast jag vet ju inte om såna teststickor funkar på djur.  Nu åker vi till Karlstad i alla fall o får honom undersökt ordentligt. 
 

Kommentarer
Postat av: Kerstin Dahl-Blomquist

Lycka till lille Oskar, jag håller tummarna för dej!

2013-10-22 @ 12:42:53
Postat av: Inger Maryissa

kan tänka mig ni är oroliga för er fina vovve och undrar hur det kommer att gå...
hoppas det gick bra med undersökningen och att de hittar vad som är fel, och att han mår bättre snart


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback