Konstutställning på Travmuseet i Årjäng

Bilder som jag gillade var bl.a. gjorda av Line Soumalainen, Utängen, den här aktuella kallas" Falk".  Jag låter den medvetet förbli suddig eftersom jag inte vill att den ska kunna användas via nätet.
En favvo i pappersporslinslera (speciellt !) av Nilla Axelsson, kallad "Liv"
"Karnevalnatt i Venedig" av Lisa fock - Nilsson. Bra !
Tillbaka igen till Line Suomalainen, nu är det "Uggla" och "Värmlandsfåret". Det syns inte här för jag vill inte göra bilderna så bra att de går att använda nu när jag lägger dem på nätet, men de är väldigt bra och väcker ha-begär. Jag får förhandla med min plånbok och lite torftiga lön och samvete. Men jag kommer nog att gå hit och kolla på dem igen så länge de hänger uppe i alla fall. Akvarell är svårt, men detta är imponerande.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback