Bara tre älgflugor idag!

Berättar om knepet imorgon!

Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Åh, finns det ett knep för att slippa dem!? 8-)

Läste om såna i tidningen häromdagen förresten. Tydligen är det korrekta namnet hjortfluga? Men jag tänker fortsätta säga älglusfluga, för det låter minst lika fult som vad de eländena är!!! >:-I

Svar: Ja, visst sjutton FÖRTRÄNGER jag min inlämningsuppgift!! 8-X Så långt det bara går iallafall...

Men igår var jag ju helt tvungen att sätta igång med den om den ska bli klar i tid, men jag erkänner villigt att jag saknar allt vad både lust, intresse och motivation heter. Den här kursen har inte alls varit som jag tänkt mej, och det beror inte bara upplägget utan även själva ämnet. <:-I Jag är absolut inte ointresserad av konst och så där, men uppenbarligen är jag inte intresserad av konst på det här vetenskapliga och historiska viset... Iallafall inte på djupet.

Svar: Himla synd att kursen var en besvikelse, det låter så roligt med det ämnet.
Inga Magnusson

Postat av: Gunnar

Tack för tipset! Fast jag lyckades bli av med alla, den sista i Å:s bil. Hade heltäckande kläder, mössa och vantar. I varmaste laget men det funkade mot flugorna.

Svar: Jag var också heltäckande klädd och det förbättrar lite. Men förra gången när de var så otroligt många flugor så hjälpte det inte, de kröp in överallt.
Inga Magnusson

2013-10-05 @ 09:09:20
URL: http://gunnardeckare.wordpress.com/
Postat av: Hanneles bokparadis

Man får vara glad för det lilla :)

2013-10-05 @ 09:24:01
URL: http://hannelesbibliotek.blogspot.com/
Postat av: Veiken

Tar inte hösten loven av dom små kräken?

2013-10-05 @ 20:55:13
URL: http://www.veiken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback