5:2 ...

... har alltså blivit 6:1 stället. Det innebär en dag i veckan på svältgränsen för att kompensera övriga veckodagars frosserier. Än så länge verkar det funka. Vikten har lagt sig still, går varken opp eller ner och det var så jag tänkte mig. Jag blir inte särskilt hungrig under lågkaloridagen, som infaller, som idag, på måndagar. Äter under arbetsdagen bara några riskakor, a 30 kalorier styck. Och sen en måltid på kvällen med något mer mättande upp till de stipulerade 500 kalorierna.  Som sagt hungern är inget problem men att frysa är jobbigt. Jag fryser annars nästan jämt och den här svältdagen är det verkligen grymt. Måste komma ihåg att bylta på mig i tid innan värsta frossan sätter in sen eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Liknande metod här. Fungerar på samma sätt. Får duga för stunden...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback