Stjärnanalytiker Martin Nilsson i Leverhögen ...

... har rekryterats till Nordea den 18e mars. Ungefär så står det på nätet  när man googlar på hans namn o Nordea. Nja, inte det där om Leverhögen förstås men jag lägger till det här i blogginlägget så att alla i bygden ska veta vem jag skriver om. Vi är ju stolta över Martin förstås, att han som kom från lilla Sillerud kunde bli så framgångsrik och duktig på sitt område, börsanalys telecomaktier, och det  av egen kraft. Martin är lite äldre än våra barn, pappa Bosse o Roland har hundarna ihop och vi har därmed följt Martin sen han var liten. 
Den där regnbågen som visade sig på Martin o Miras bröllop kanske betydde lycka o framgång!
Grattis till jobbet  som startar första augusti och så till  huset i Bromma förstås!
 
Och så du Julia som skrev en kommentar under inlägget om demokrati, jag skrev ett svar på den kommentaren i minst en halvtimme, men sen bara det försvann med min dåliga uppkoppling, Jag återkommer imorgon o publicerar både  din kommentar o nytt svar.

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Kul! Det finns duktiga personer i bygden.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback