Reklam ...

... kan man slippa här på bloggen genom att betala för PRO-medlemskap. Och det har jag gjort förstås. På Facebook så tvingas jag ha reklam. Lite ovant för mig. Jag funderar  på hur viss reklam styrs till  vissa sidor. En del verkar logiskt; handväskor, skor, klänningar, resor osv. hos ett medelålders fruntimmer.  Men en del är märkligt.  Hos gubben hittade jag nyligen om och om igen reklam för rosa  rakhyvlar för kvinnor (!?). Och på min FB dyker hela tiden upp reklam för kontaktförmedling med en drömskt  leende 58-årig läkare vid namn Markus och man försäkrar mig att jag kommer att "fängslas över kvaliteten på  ensamstående män i mitt område".   (Vilket uttryck!!! Låter som en köttmarknad, eller är det så här  nu?) Undrar just över det där med kvaliteten förresten? För den här läkaren har hängt med länge  nu. Honom har då förmedlingen  inte lyckats prångla ut till någon hugad kvinna. Och ändå borde väl en lös och ledig och leende  läkare vara högvilt.

Kommentarer
Postat av: Gunvor Andersson

Första tanken var: Oj, medlemskap i en socialdemokratisk stödförening! Det skulle vara över min döda kropp! Men proffsmedlemskap, OK då ;-).

Postat av: Inger Maryissa

Där jag har min blogg så finns ingen reklam....än så länge
men eftersom jag har uppgraderat till Premium så kommer jag att alltid slippa den
Men på Facebook går det inte att undvika och reklamen blir alltmer där...
och ja, ibland är det en del konstig reklam där

Svar: Ja en del är helt ologisk
Inga Magnusson

2013-06-14 @ 20:41:50
URL: http://ingermaryissa.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback