"Skullade gjortar" ....

... har jag ägnat mig åt idag - nästan hela dagen - i Karlstad: Lagat dator, bytt klockbatteri, glasögonfix, klipp och en del annat som stått på tur länge att göras! "Skullade gjortar" är ett helt klockrent uttryck som jag hämtade från Kerstin i Svensbyns Facebook i morse, det passade in helt perfekt på den här dagen.
https://www.facebook.com/kerstin.dahlblomquist?fref=ts
 
Gubben har varit valpvakt  och jag har haft grym hemlängtan, sett framför mig hur de suttit på altanen och snossat!
 

Kommentarer
Postat av: Kerstin Dahl-Blomquist

Trodde nog att du skulle uppskatta denna lilla pärla!

Svar: Ha ha... den var helt rätt! Har sugit på den hela dagen!.
Inga Magnusson

2013-07-26 @ 23:53:27
Postat av: Josephine i Bryssel

man tänker ju - vad sjutton, har hon flått hjortar? Det brukar hon väl aldrig göra? *lol*

Svar: Ha ha.. nej det handlar om sånt man skulle gjort!
Inga Magnusson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback