Imorgon lördag ...

... blir det ingen tid till umgänge. Då är det andra uppdrag 'som gäller. Men på söndag har vi i alla fall gäster igen, två par som vi har tänkt länge skulle komma hit och dela en kväll med oss. Då blir det grill.
 
Recepten på maten idag lägger jag ut imorgon så jag har dem kvar här på bloggen, lättillgängligt! Desserten som jag inte gjort förut var överraskande god. Trodde nog innan att det skulle bli jolmigt sött med vit chokladsås till fruktsallad, men det var helt ok. Passade bra efter en rätt tung varmrätt, vildsvinsgryta. Förrätten kommer jag nog också att göra om i olika varianter, lyckades äntligen koka sparris lagom länge, perfekt al dente, kokade bara 3 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback