Fina blommor fick jag!

Glad  blir man!

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Jätte-fina blommor !

Postat av: Inger Maryissa

Ps.tack för din kommentar hos mig i mitt förförra inlägg och omtanken
kram

Svar: Ha det gott Inger Maryissa!
Inga Magnusson

2013-07-05 @ 19:34:32
URL: http://ingermaryissa.bloggo.nu/
Postat av: Kerstin Dahl-Blomquist

Ja, ljuvliga blomster! Och då undrar man försynt:Är det månne din födelsedag? I så fall grattis! Om det inte är din födelsedag idag, är du då snäll och tar ut grattiset på rätt dag? Blir som ett presentkort liksom, som man tar ut när det rätta tillfället kommer. Kram på dig,du förgyller min vardag!

Svar: Tack Kerstin för goda ord! Jag ´ska absolut ta ut grattiset på rätt dag så småningom, men det är inte förrän den 30 november.
Du är snäll, jag tycker om att människor är snälla, fast jag anar att snällhet är omodernt på nåt sätt. Vet inte riktigt hur det har gått till och vem som bestämmer sånt.

Ha en fortsatt trevlig helg!
Inga Magnusson

2013-07-05 @ 23:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback