Agenda

Idag fredag är skolan präglad av Luciafirande förstås. På eftermiddagen bjuder Roland på jultallrik på Travmuséet. Bilden nedan är från när sönerna var hemma för ett par veckor sedan, då var vi också där.
Jag ska hosta mig igenom dagen förstås, trött på det är jag nu och trött av hostan, orkar inget mer än hålla mig upprätt känns det som. Jag ska jobba förstås, fast det blir inte onödigt många knop.  Nu på morgonen ser vi på Luciafirande på tv. Fick just en bild på  lille Bill. Han var en fin tomte, färdig att fira Lucia på dagis.
Synd att vi inte kan se barnbarnens Luciafirande.
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Vi fick i alla fall en videosnutt när Lilla E firade sin andra Luciadag. Det är väl härligt att se dom.
Jag såg att det var mycket folk på Travmusset igår när vi åt lunch.
Julmat är gott men jag väntar nog tills julafton.
Hoppas att du får en fin Luciadag!

Svar: Tack, det blev bra! Kul att man fick filma lite på lilla E:s dagis, eller det kanske var hemma?
Inga Magnusson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback