Respekt Norge!

I Norge finns tydligen en stor nationell klokskap! Endast 19 % vill gå med i EU och den synpunkten har stöd i alla grupper.  Jag tror jag vill gå med i den ekonomiska succén Norge istället för att stanna kvar i konkursboet EU. (Grekland kräver nu ett nytt stort hjälppaket!) Dessutom har Norge en vettig vargpolitik som tar hänsyn till människor också, inte bara till rovdjur, man vill ha en levande landsbygd. Norge har min respekt! Det vore väl inte så konstigt att flytta gränsen lite. ;-)
http://www.expressen.se/nyheter/massivt-norskt-nej-till-eu/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Med tanke på vad det står på reklambladen från köpcentret i Töcksfors, "i en annan del av Norge", så är ju gränsen redan flyttad. Att då flytta den lite till är ju ingen omöjlighet.
;-)

Svar: Ha ha... det vore ju mer av en liten formalitet att fixa till gränsen och inkorporera resten av kommunen! Årjängsborna jobbar ju redan i Norge och norrmännen handlar i Töcksfors o Årjäng.
Inga Magnusson

2013-08-26 @ 05:36:42
Postat av: Gunnar

Håller med. Fram för en ny union med broderlandet.

Svar: Ja, vi kunde ju starta med en ny union! ;-)
Inga Magnusson

Postat av: Annika

Jag kan inte annat än hålla med dig. Kram.

2013-08-26 @ 19:06:07
URL: http://badtant.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback