Over and out för FBK!

Ärligt  var nog Luleå bättre och det känns ju skönt att det inte var semi-förlust med hårfin marginal. Och jag bytte ut pannkakan mot våfflor. Man kan ju inte bjuda gäster på pannkaka, det var bara nåt som hängde i från lunchen, som skulle ha varit soppa med pannkaka. Fast vi orkade inte pannkakan då o tänkte ta den till hockeyn. Men bortsett från hockeyförlusten så hade vi en trevlig afton! 
 
Nu ska jag strax sova och jag kommer att somna in till ljudet av betande o klivande älgar på andra sidan sovrumsväggen. Jag hör redan nu att de har börjat sitt nattliga kalas. Roland har fällt några aspar och det tycks vara favvokäk. Barken äts av totalt. . De är välkomna så länge de inte kliver in genom fönstret, fast ibland låter det som om de vore på väg, det är ett himla härj därute.

Kommentarer
Postat av: TantGlad

Ett himla härj var kul hihi
Pannkakor och våfflor är gott.
Ha en jättefin söndag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback