Himla nöjd ...

.. är jag med att jobba varannan dag, 60 %. Det räcker och egentligen borde nog ingen jobba mer. Jag slipper bli trött  hemma och trött på jobbet. Hinner med och har lite gott samvete, istället för att ständigt ligga back och jäkta för att få allt gjort här hemma. Jag förstår nu hur trött jag varit de senaste åren och helgerna har inte räckt till för att få tillräcklig återhämtning. Det kanske är det som är den stora skillnaden mellan att vara 60 + och yngre, att man behöver mer tid för att bli utvilad. Jag gillar i alla fall läget och vill gärna fortsätta så här.
(Det går tydligen inte att kommentera ¨på det här inlägget men om du vill så skriv gärna kommentaren i inlägget under istället, det gjorde Znogge!)
Uppdaterat: Försökte publicera inlägget här en gång till efter tips från en bloggkontakt, men det hjälpte alltså inte. Suck! Ibland är Blogg.se trist)
Trackback