Grillning i gammal trollskog.

Rådjursjakten gav inte ens ett upptag på rådjur. Vi tror att Oskar hängde med näsan i dofter efter tjäder hela tiden. Han rörde sig runt på begränsade områden, gav några skallserier, men var dessemellan tyst. Markerade ivrigt både på marken och i luften.
 
Det blev i alla fall grillning i trollskog. Roland lyckas alltid göra upp eld med hjälp av töre och så även nu, trots att det regnade rätt så stritt hela tiden. Men det blåste inte och var inte kallt så det spelade ingen roll med vädret. Jag var i alla fall helt slut efter att ha travat upp för ett brant kalhygge för att nå upp till fin mossa som jag tog med för mina vinterdekorationer.

Kommentarer
Postat av: TT

Har ni också ett envist regnande?
Jag har inte varit med en enda gång på jakt... kanske ska testa någon gång!

Svar: Ja, testa absolut!
Inga Magnusson

Postat av: Lena Liden Jonasson

Motion lär du få i fall, jobbigare än man kan tro är det att gå i skogen

2012-10-19 @ 17:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback