Stortån ...

... har lagt ner separationsprojektet och verkar vilja vara kvar på plats. Smärtan har dämpats och nu går det att gå obehindrat! Den får bota sig själv nu räknar jag med, men tack för goda omtänksamma råd.
 
Tack för olika firningar, vackra sånger i telefon, hyllningar på sms o mail, vanliga gratulationer på tel och i vanliga livet. Annars¨så är min födelsedag lite så där diskret eftersom jag inte är aktiv på Facebook, dvs det finns inte några hundra vänner som rusar åstad och grattar.  
 
Imorgon kommer dotters katt med och utan strut (kattmamman Vilda,  har varit sjuk men ungarna mår bra) och så lite mer Billbilder.

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Skönt att tån mår bättre.....blev lite orolig ett tag att du eventuellt fått en infektion i den.
men oj.....har du fyllt år...
stort GRATTIS !!
ha en fin helg

Postat av: Marie

Jag har också missat att du fyllt år. Ett STORT, STORT grattis från mig!!! Hoppas att du hade (och har) det jättebra. STOR kram!!!

Svar: Tack för det, det var ingen jämn födelsedag. Den blev bra också.
Inga Magnusson

2012-12-01 @ 08:29:26
URL: http://www.mariee.se
Postat av: Znogge

Skönt att tån mår bättre. Just tår är det lätt att slå riktigt illa. Trevligt och gott firande ser jag.

Ha en fin adventshelg!

2012-12-01 @ 10:11:24
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Mia

Aha, har du gått och fyllt år i mörka november. Grattis säger jag i efterskott. Eftersom vi är födda samma år så vet jag dessutom hur många år du fyllt!

2012-12-01 @ 18:58:56
URL: http://miatankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback