Dotter på radio Västerbotten.

Fick ett sms från dotter idag på hemväg från jobbet vid 4-tiden på eftermiddagen. Radio Västerbotten hade gjort ett reportage om konsekvenserna av stora klasser i skolan och hon var intervjuad i egenskap av skolkurator i Umeå i centrala elevvårdsteamet. Jag hann inte lyssna då eftersom jag inte hann hem men man kan kolla på datorn istället. Och så hittade jag henne på bild också! Hon pratade jättebra om barnens situation i stora klasser och vilka krav vi ställer på dem när det gäller arbetsmiljö. (Hon gjorde det här mycket bättre än jag skulle ha gjort. Jag blir nästan alltid stum när någon sätter en mikrofon framför mig, alla eventuellt kloka tankar flyger sin kos.)

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=109&artikel=5338699

Kommentarer
Postat av: Znogge

Jag blir också imponerad över folk som så sakligt och bra framför sina åsikter. Jag tror också jag hade fått tunghäfta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback