Nej va hemskt, reklam på min blogg!

Jag har missat att ändra min medlemsnivå och nu är  eländet här! Ett tu tre så kan jag en blogg med reklam för WWF eller nåt annat förkastligt. Det är illa nog med det som finns här nu (Barnvagnar, p-piller, kulörtvättmedel, skor! Undrar hur reklamen väljs ut, inget av dem är direkt aktuella ämnen för mig! ;-) . Den enda sidan som har någon relevans var reklam för biljettförsäljning på olika evenemang)  Imorgon ska smörjan bort, jag uppgraderar nivån till det som kallas pro. Jag får betala en slant för det, men det är det värt.


Kommentarer
Postat av: Znogge

Jag föredrar helt klart en blogg utan reklam. ska det göras reklam i min vill jag ha ersättning :D

Postat av: Gunnar

Nej reklam vill man ju inte ha. Hoppas att du får bort den.

Trevlig helg!

2012-05-11 @ 07:54:17
URL: http://gunnardeckare.wordpress.com/
Postat av: Inger Maryissa

Hos mig syns bara lite reklam under mitt sista inlägg....

har det kommit mer reklam i din blogg ?

Jag undrar därför att det kan finnas olika inställninar i olika datorer / webbläsar om hur popup-fönster och reklam visas...

2012-05-11 @ 22:02:21
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback