Studentfirande....

.... var vi på igår torsdag. Vi blev bjudna på god mat, tjälknöl på älg, potatissallad  och fina tårtor. Det är så trevligt och roligt att få fira en student, livet ligger framför och det är lyckönskingar som flyger i luften. Många släktingar samlas för att önska lycka till. Och vi var verkligen många som kom till den här festen, hela huset var fullt av gäster och stämningen var hög. Både unga och gamla deltog, precis som det ska vara. Vi önskar förstås allt gott framöver till den hör ambitiösa och trevliga tjejen som vi känt och följt  sen hon var nyfödd!
























Kommentarer
Postat av: Marie

Ja att vara med på studentfirande är onekligen mycket trevlig. Det blev presenter för framtida behov ser jag av dina bilder, det brukar jag också köpa när jag går på studentbjudningar. En av mina bekantas döttrar fick så mycket husgeråd att jag tror att hon i stort sett inte behövde köpa något till sitt kök, allting fanns redan där. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback