"Ska vi åka till handelsparken i Töcksfors"...

... sa gubben igår?
Det är såna tillfällen när allt liksom stannar upp! Och jag undrade för en kort sekund om han fått värmeslag nere vid vedpannan.

Det har aldrig hänt förut att han har velat åka till ett köpcentrum! Jag lovar! 

Men nu var det så att han aldrig varit vid den nya handelsparken (ej att förväxla med Töcksfors köpcenter som är en annan stor anläggning med några år på nacken) och ville se hur det såg ut.Det regnade dessutom så inget utejobb gick att göra. Jag antar att alternativet var att göra pappersarbete och det är pest. 

Så jag avslutade städprojektet snabbt och vi åkte till Töcksfors. Lite lagom shopping blev det, bäst på Gants outlet!

Kommentarer
Postat av: Landkrabba

I vår lilla familj är väl inställningen till köpcenter ungefär lika. Ingen favorit för någon av oss. Okej, måste man handla något så måste man men vi har båda svårt att bara åka och "kolla". En vän sa att han tyckte vi skulle åka till Ullared i sommar. Jag har aldrig varit där och känner inget sug efter det heller. Så vi spar det till nästa sommar då vi har två ungar att hålla reda på, lite sport får det väl vara?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback