Icebugsskorna...

... bar mig tryggt runt någon dryg halvmil idag också. De är verkligen superbra på de här isiga vägarna. Och idag blev det några kilometer i besvärlig skog också, ordentligt uppför i ett kalhygge. De funkar i terräng också, om det inte är djupt vatten att kliva i.  5 cm går bra. Jag hade tänkt gå ända ut till huset sen, men hann inte ända fram innan gubben kom och vi åkte hem. Nu är det undanplockat för golvklinker på tisdag och stenväggen bakom kaminen. Det är nog det mest spännande i hela bygget, det mest oförutsägbara. Jag har haft flera experter med som rådgivare och de gillar det vi till slut bestämde oss för. Och det blev inte alls det vi tänkte först. Helt annorlunda.

Kommentarer
Postat av: Veiken

OH, vad bra attt du skriver om icebugskor. Jag har kikat snett på sådana ett tag och har liksom varit osäker på om dom är bra eller inte... TACK, nu vet jag ;)

Postat av: Znogge

Har hört fler som säger att de är väldigt bra. Skor ska väljas med omsorg när det gäller vintertid och hala vägar...

2012-01-16 @ 06:17:08
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Selma

Tro om det inte är sådana jag behöver. Idag har det regnat på blankisen.

2012-01-16 @ 08:49:38
URL: http://frunatmaken.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback