Födelsedagskalas ...

... på hotellet i Årjäng var vi bjudna på av svåger och svägerska. Det startade med en timmes bowling i blandade lag. Simon vann förstås stort och det beror på generna menade farmor Gun per sms. Jag spöade gubben för en gång skull, fast jag nästan inte orkade på slutet. Jag kan absolut inte bowla, liksom bara hivar iväg klotet med en förfärlig smäll i golvet,  så där totalt stillöst.

Sen blev det god mat, presentutdelning och samspråk. Köket var jättebra på dietmat och jag begick en kolhydratsynd, den enda på flera veckor, med en urläcker sorbet. Den rekommenderas!

  Vi bröt  taffeln tidigt eftersom Roland skulle upp i ottan för att åka på jaktprov i Säffle med Jazz. Deras provmark är ute på näset med Kalle K som vägvisare.  Simon åkte också tidigt för han skulle delta i någon biltävling.


















Bevis här ovan på min seger över gubben (har aldrig hänt förut. Barnen kommer inte att tro det!),  men också totala orkeslöshet på slutet. ;-) 



Tack för en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Zarah

Bowla är kul, får nog fixa en bowlingkväll med litet folk när jag kommer hem.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback