Slumpen...

... styr väldigt mycket vad som hamnar här på min blogg i form av bild och text. Det finns inte särskilt mycket logik i urvalet. Ibland sker viktiga händelser i mitt liv och í bygdens liv eller annorstädes som inte alls nämns. Massor av trevliga evenemang kommer inte med, fina presenter visas inte, födelsedagar uppmärksammas inte. Det handlar inte om att de personerna eller händelserna som är involverade där är mindre viktiga utan helt enkelt om slumpen.
 
Ibland finns inte en kamera på plats eller bilder som togs blev dåliga och då blir det inget, ibland finns inte tid att göra nya inlägg och då blir det något tidigare utkast som publiceras istället den dagen. Ibland missas bara utan elaka avsikter bakom. Alltså är min blogg ganska kravlöst slumpstyrd, utifrån tillfälligheter. Den handlar om det som för tillfället råkar komma under ögonen. Så jag hoppas ingen i bekantskapskretsen tar illa upp om just deras fina dukning, goda mat, fantastiska presenter, roliga födelsedag, eller annan dag inte blir uppmärksammad här. Det finns inte tid, utrymme eller ambitioner att vara heltäckande och som sagt urvalet är i hög grad slumpstyrt utan onda baktankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback