Klättring ...

... är en hobby för några, ja till och med för ganska många. Kolla här Robin! Klätterväggen  i Årjäng, den som lockar entusiaster utifrån.  Roland åkte förbi där häromdagen och fick se några klättrare som förberedde sig för att ta sig upp för den lodräta väggen.
 
 
Numera behöver man inte leta berg för att klättra, det finns hallar för klättring med arrangemang som passar både stora och små. Det kan alltså vara en hobby för hela familjen.
 
Allt detta har vi fått oss berättat av Bills kusin Bobos pappa, Robin. Robin sysslar alltså med klättring yrkesmässigt.  

Kommentarer
Postat av: soffie

men hua att klättra där jag skulle aldrig våga:)men vilka häftiga upplevelser de får.. må gott

Postat av: Trolda

Ja det är verkligen inget för mig, håller mig då mycket hellre nere på marken! Huuuuu för höga höjder!

Men fint att det FINNS för dem som nu känner sig hugade...

Trolda - godkväll! :)

2012-08-20 @ 20:54:26
URL: http://trolda.blogg.se
Postat av: Robin

Fantastiska Årjängsberget! Var alldeles för länge sen jag var där och det vore kul med ett nytt besök. Då har jag två skäl att besöka Årjäng och Liane =)

Svar: Absolut Robin! Ni är välkomna hit hela familjen! Oftast är något av våra hus ledigt så ni kan disponera det i så fall!
Inga Magnusson

2012-09-01 @ 20:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback