Sparrispotatis på XO i Åmål


Jo, det blev det i flygande fläng i samband med shopping onsdag. Jag gillar ju sparrisbroccoli så jag tänkte att jag måste pröva sparrispotatis också. Det servarades med torsk och räksås och ärtor. Inte helt fel, lite för salt för min smak och så hade jag ju som hundägare fullt sjå med att trycka ner associationsbanor som hela tiden ville poppa opp.  ;-)

Men alltså sammantaget helt ok. Det är en jätteportion i djup tallrik men det syns inte på bilden.  Sen har XO fantastiskt goda macarons! Helt färska och goda! Köp dem!

Jobb i stugan resten av dagen, Rune och Åse-Britt kom ut för att kolla på huset. Det blev en pratstund och en fika,  trevligt och överraskande.

Kommentarer
Postat av: Zarah

Det ser riktigt gott ut, säger en fiskälskare!

Postat av: Pillan

Associationsbanor.... Den var fin : )

2012-04-13 @ 20:14:20
Postat av: TT

Jag älskar sparrispotatis och sparrisbroccoli och alltså förstås sparris!! Har letat efter frön till sparrisbroccolin utan framgång.

2012-04-13 @ 21:20:36
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback