Agenda ...

... har jag inte skrivit på länge. Men det finns alltid planer för våra liv förstås.

I morgon onsdag ska vi liten bjudning med sex pers hos människor som vi aldrig besökt i såna sammanhang. Det ska bli spännande och kanske får vi en fin sjöutsikt ´samtidigt

Jobbet har som sagt börjat igen nu efter en veckas älglov och det är riktigt roligt fast det känns lite ringrostigt så här i starten.

Så småningom under hösten kommer vi att åka upp till mitten av Sverige för en veckas harjakt och för min del avkoppling med god bok och promenader i vackra omgivningar. Det blir också någon långweekend för gubben med älgjakt i Ockelbo ( fast inte ihop med prins Daniel så vitt jag vet ;-)) och då ska jag nog göra besök i Stockholm eller annorstädes med konstrundor.

Sen kan jag bara berätta att Expressenartikeln om Tessan  och LCHF kommer i någon hälsobilaga framöver, vi vet inte än vilken. Jag ska försöka skriva om den så fort jag får reda på nåt. Tessan har förresten skrivit en till lång kommentar under senaste inlägget om LCHF här och den rekommenderas alla som är intresserade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback