Genuint goda och snälla ...

... människor behövs verkligen på vår jord och de borde få leva länge. Men ibland ordnar ödet på annat sätt och de tas ifrån sin familj och sina vänner alldeles för tidigt.

Jag hade inte tänkt skriva om det för det kan så lätt bli fel, men jag märker att tankarna finns där på B.R. hos både mig och Roland varje dag sedan dess och vi pratar om minnen tillsammans med honom. B.R.  fick stilla somna in i sitt hem i tisdags efter en lång tids sjukdom. Det var dagen efter hans födelsedag om jag har förstått det rätt.  

Jag kan inte låta bli att tänka att det goda och snälla ändå lever kvar i de som kommer efter, när jag nästan varje dag möter värme och glädje från en liten ättling. 

Varma omtankar går från oss till de närmaste! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback